Skolarbete, att studera med Fokus ;)

Nu sitter jag här vid datorn och Skriver en Liten uppsats om det jag läst i min bok skriet från Vildmarken. vi ska ju ha prov på boken så jag behöver ju egentligen inte skriva en uppsats. men jag gör det. för då e det lättare att komma ihåg. måste läsa för fullt nu, så att jag får bra på provet och hinner läsa allt i tid. det är verkligen press just nu, det är illa i 8an till skillnad från 7:an när jag gick i 7:an klagade jag på att det var mycket läxor. men det är ju ingenting jämfört med det vi har nu :( jag gillar inte att plugga egentligen. men jag känner att det är viktigt för framtiden.. att studera och kunna ha lugn och ro runt sg är jätteviktigt, så jag låser in mig på rummet med ett glas pepsi Max. är det ett bra sätt? att dricka ett glas förfriskande dricka är jättehärligt, nu kan det vara alt ifrån isvatten till saft ill kolsyrad sockerdricka liksom. men det är härligt, hjälper om du känner dig osmart i några sekunder, eller har total minnesförlust.  så det tipsar  jag verkligen om :)


eller.. käka en sockerbit! men det är inte alls gott :'(


Nu ska jag återgå till studier, hare bra!


kraam



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0